سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین


هنگام خرید تشک، گزینه های بی شماری می توانند شما را تحت تأثیر قرار دهند. دیدن بسیاری از مشتریان در حال گشت و گذار در فروشگاه های خدمات اتاق و لوازم جانبی غیر معمول نیست.

آنها نمی دانند از کجا شروع کنند و کدام سرویس را انتخاب کنند. چه در حال بازسازی اتاق خواب خود باشید و چه در حال نقل مکان به یک خانه جدید، خرید ملافه مناسب به ظاهر و زیبایی اتاق خواب شما می افزاید. یک تخت خوب برای خواب با کیفیت نیز مهم است. تخت نامناسب باعث کمردرد، درد مفاصل، اختلالات خواب و مشکلات سیستم اسکلتی عضلانی می شود.

سرویس خواب کامل شامل چه مواردی می شود؟

وقتی می دانید یک سرویس خواب از چه چیزی تشکیل شده است شما می توانید بودجه تعیین کنید و بدانید کدام مجموعه برای اتاق خواب شما مناسب است.

بستر

اندازه تخت بستگی به این دارد که چه کسی از آن استفاده می کند. چندین اندازه برای بزرگسالان در دسترس است، از جمله تخت های یک نفره 90-110 سانتی متر و تخت های دو نفره 160-180 سانتی متر. تخت نوزاد نیز در اندازه های مختلف موجود است.

یک تشک

تشک ها در انواع مختلفی از جمله مموری فوم، لاتکس، فنری و طبی وجود دارند و هر کدام سطوح مختلفی از پشتیبانی و راحتی را ارائه می دهند. یک تشک استاندارد بین 2 تا 5 سانتی متر فرو می رود.

بالش

شما به بالشی نیاز دارید که از وضعیت خواب سالم پشتیبانی کند، نرم باشد و از گردن، سر و شانه های شما پشتیبانی کند.

مبلمان یا لوازم داخلی

اگر اتاق خواب شما بزرگ است، ممکن است بخواهید لوازمی مانند مبل تختخواب شو یا صندلی راحتی را به مجموعه اتاق خواب خود اضافه کنید.

یک میز و یک کمد

در اتاق خواب، کشو، کشو، پاف یا نیمکت در جلوی تخت، کمد یا میز کنار تخت قرار دارد. اگر یک اتاق خواب بزرگ دارید، می توانید دو یا سه مورد از اینها را خریداری کنید.

میز درست کن

این شامل مواردی مانند آینه، میز آرایش و صندلی است.

نکاتی که باید هنگام خرید مبلمان اتاق خواب خود در نظر بگیرید

ما حدود یک سوم زندگی خود را در اتاق خواب خود می گذرانیم. بیشتر ما علاوه بر خوابیدن، از اتاق خواب برای فعالیت های دیگری مانند تماشای تلویزیون یا مطالعه استفاده می کنیم. منطقی است که فضایی تا حد امکان آرام فراهم کنیم. این امر با خرید سرویس خواب مناسب امکان پذیر است. هنگام خرید مبلمان اتاق خواب باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

بودجه و هزینه ها

خرید روتختی می تواند بسیار گران باشد، بسته به نیاز خود، بودجه واقعی برای ملافه خود ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه ها هنگام خرید چندین کالا، تخفیف های قابل توجهی ارائه می دهند. این محصول می تواند به شما کمک کند تا لوازم و مبلمانی مانند میز آرایش، کمد، میز کنار تخت را به ست اتاق خواب خود اضافه کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اگر قصد خرید کامل یک ست روتختی را ندارید، اکثر فروشگاه ها به شما اجازه می دهند قطعاتی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند.

کیفیت و دوام

هنگام خرید هر نوع تخت خواب برای منزل خود، همیشه کیفیت را به کمیت ترجیح دهید. بسیاری از ما یک تختخواب را به قصد تعویض هر یا دو سال یکبار نمی خریم. اگرچه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. اما یک سرویس خواب با کیفیت می تواند سال ها دوام بیاورد.

اندازه اتاق خواب

در انتخاب تخت، ابعاد اتاق خواب بسیار مهم است. مبلمان اتاق خواب باید طوری چیده شوند که فرو نریزند. در هنگام خرید ابعاد و موقعیت اتاق را به همراه داشته باشید. به این ترتیب در خرید تختی که حتی متناسب با درب ورودی شما نیست، مرتکب اشتباه نمی شوید.

سبک

مبلمان اتاق خواب انواع و سبک های زیادی دارد، اما ما سعی می کنیم 3 گروه اصلی را برجسته کنیم: مدرن، سلطنتی و کلاسیک.

سرویس خواب به سبک کلاسیک

این سرویس عمدتاً به عنوان دکوراسیون اتاق جهیزیه و سرویس عروسی مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبی چشمگیر از رنگ ها و اجزای ظریف در کنار مواد باکیفیت به اتاق خواب شما ظاهری مجلل و پر زرق و برق می بخشد. https://www.gostaresh.news/بخش-کسب-کار-69/322805-سرویس-خواب-کامل-شامل-چه-چیزهایی-است

سوئیت اتاق خواب به سبک سلطنتی

قیمت این سرویس به دلیل استفاده از چوب، پارچه با کیفیت و منبت زیبا نسبت به سایر مدل ها بالاتر است. در این سبک تاج تخت معمولا بلندتر است و در ترکیب آن از رنگ های کرم، طلایی و نقره ای استفاده می شود.

سوئیت اتاق خواب به سبک مدرن

تخت های مدرن اغلب علاوه بر چوب از ام دی اف یا فلز استفاده می کنند. سادگی از ویژگی های اصلی این سرویس خواب با رنگ های سفید و مشکی است که به طور گسترده استفاده می شود.

مواد و تجهیزات

سرویس خواب از مواد مختلفی از جمله فلز، چوب، تخته فیبر با چگالی متوسط ??(MDF)، نئوپان، شیشه، مرمر، چرم و پلاستیک و ... تشکیل شده است. قیمت مناسب تری نسبت به سرویس خواب های چوبی جامد.

رنگ

موثرترین راه برای آرامش و تزئین اتاق خواب، انتخاب رنگ مناسب است. اگر اتاق خواب تاریک است، ست های اتاق خواب را با رنگ های روشن انتخاب کنید. رنگ خاکستری با اکثر لوازم اتاق و رنگ سفید ترکیبی عالی ایجاد می کند و جلوه ای آرامش بخش به اتاق خواب شما می بخشد.

لوازم خانگی و مبلمان

علاوه بر اینکه مطمئن می شوید اتاق خواب شما به خوبی روشن است، برای دسترسی آسان به کمد یا میز خواب خود نور اضافه کنید. کم کردن نور می تواند رنگ آرامش بخشی را به اتاق خواب شما بیاورد. همچنین می توانید نقاشی، ساعت دیواری، گلدان و سایر آثار هنری را به اتاق خواب خود اضافه کنید. افزودن بیش از حد لوازم جانبی می تواند فضای شما را درهم و برهم نشان دهد.

نکاتی برای خرید هوشمند

خرید تخت خواب یک تصمیم مهم است که می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت خواب و فضای اتاق خواب شما داشته باشد. برای سرویس خواب می توانید به صورت حضوری یا آنلاین درخواست دهید. خرید حضوری به شما این امکان را می دهد که محصولات را از نزدیک ببینید. اما هنگام خرید آنلاین باید اصالت فروشگاه اینترنتی و کیفیت محصولات را بررسی کنید. تانیل چوب یک شرکت بزرگ خانوادگی است که بیش از 20 سال است که در صنعت لوازم چوبی و مبلمان داخلی فعال و تولید می کند. ما مفتخریم که با بهره گیری از بهترین تکنولوژی مدرن و نیروی کار متعهد، طیف گسترده ای از با کیفیت ترین ملحفه ها و محصولات چوبی را طراحی و تولید می کنیم. لوازم سرویس اتاق اولیه و ثانویه را می توانید از فروشگاه های معتبر تانیل چوب با قیمت و کیفیت تضمینی خریداری کنید.