سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین

این اسپیکر آنقدر کوچک است که بهراحتی در کف دست قرار میگیرد. این اسپیکر بلوتوثی میکروفن داخلی هم دارد و بدون دست گرفتن گوشی میتوانید از آن برای پاسخ دادن به تماسهای خود استفاده کنید. آنکه دوست می دارد می داند که عمر عشق کوتاه است، آنکه دوست می دارد می داند عشق آتش است و دوست داشتن آب، یکی می سوزاند و دیگری جان می دهد، همان آتش عشق است که همه را که داد آنگاه همه را چیز را طلب می کند، دل عاشق هنوز یاد نگرفته است که از هیچ چیزی بیافریند، خداواره ای شود روی زمین و حتی عشق را برای خود نخواهد، آتش عشق است که سینوهه را وا می دارد که در میانه آشوب و جنگ معشوق را برباید و بی هوش و زنده به دست مومیاگرانی بسپارد که از مردگان سرد برای براوردن نیاز جنسی اشان چشم پوشی نمی کنند، حال آنکه دل دوستدارنده در همه حال سرش را پایین انداخته و سکوت می کند. با نگاهی به قیمت لوازم جانبی ما و مقایسه قیمت ها که ساده تر از همیشه امکان پذیر است، می توانید به این واقعیت پی ببرید که خرید محصولات ما از هر برند و نام تجاری برای هر کاربری می تواند با سود قابل توجه همراه باشد.

 

این شرکت یک سیستم مدیریت کیفیت کامل ایجاد کرده است، برخی از محصولات استانداردهای گواهینامه بین المللی را گذرانده اند، و مارک های MSMHK و BAVIN را تاسیس کرده است. فروشگاه اینترنتی تکنوسان مفتخر است با اخذ نمایندگی رسمی برند های معتبر و شرکت های بزرگ نظیر هترون (Hatron)، جنیوس (Genius)، تسکو (TSCO)، میکرولب (MicroLab)، ای فورتک (A4Tech)، سیلیکون پاور (SP)، سن دیسک (SanDisk) ، وریتی (VERITY)، پاناتک (Panatech)، کملیون (Camelion)، سونی (SONY) ، کی نت (K-Net)، تی پی لینک (TP-LINK)، دی لینک (D-Link)، بیسوس (Baseus)، نیلکین (Nillkin)، هوکو (hoco)، بروفون (Borofone)، شرکت های نرم افزاری (گردو ، پرنیان ، پرند ، نوین پندار ، جی بی تیم و … ) و تقریبا تمام شرکت های فعال این حوزه، بتواند سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. در مقایسه با دیگر مدل های اسپیکر که فقط اقدام به پخش صدا میکنند این نوع به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی چندکاره طرفداران بیشتری دارد. به همین دلیل اگر برای پخش صوت فقط می خواهید از طریق دستگاهی دارای بلوتوث و بلندگو استفاده کنید، حتما به باند اکتیو نیاز خواهید داشت.

 

از آنجایی که تهران اسپیکر به صورت تخصصی فقط در زمینه اسپیکر، هدفون و به طور کلی در زمینه محصولات صوتی فعالیت دارد قطعا میتواند از نظر تنوع کالا بیشترین و خاص ترین مدل ها را ارائه کند و اطلاعات پر بار تری را به مخاطبان برساند. و اما سیم آخر یک برند فرهنگی 17 ساله است که از سال 1397 تا امروز با بیش از 50 نفر پرسنل، به صورت تخصصی در حوزه اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیت میکند. شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی شروع به فعالیت کرد. مهندسان شرکت شیاومی این محصول کاربردی را به یک میکروفون نیز تجهیز کردهاند. اسپیکر «A3102 SoundCore » محصولی از شرکت «انکر» است که از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا پخشکنندهی صوتی متصل میشود. قابلیت پخش رادیو ، احترام به گذشته! میکروفون عرضه شده در اینجا از نوع اسپیکر دار با قابلیت اتصال بلوتوث ، فلش و مموری برای پخش آهنگ و همچنین کلید تغییر صدا هم می باشد. و یا در صورت تمایل میتوان با فلش یا مموری و یا حتی اط طریق اتصال بلوتوثی با گوشی موبایل اقدام به پخش آهنگ با آن کرد.

https://khademitech.com/brand/logitech/

به راحتی اقدام به شارژ آن کرد. به راحتی با مشخص کردن نیازتان و میزان قدرت اسپیکر میتوان یک مدل مناسب با قیمت خوب تهیه کنید. در صورتی که بخواهید اسپیکر های شارژی را به دستگاهی مانند MP3 player که بلوتوث ندارد متصل کنید، نیازی نیست که هزینه اضافی برای خرید اسپیکر بلوتوثی صرف کنید. که به اضافه آن میتوان کنترل تماس های تلفنی خود را داشته باشید. اسپیکرهای شارژی بلوتوثی برای اکثر افراد گزینه مناسبی است و شما می تواند در هرجایی که باشید به سادگی اسپیکر شارژی خود را از طریق بلوتوث به گوشی یا تبلت متصل کنید. برای گرفتن نتیجه مناسب و بهتر باید یک مکان مشخص و ثابت برای شنیدن انتخاب کنید. زمانی که شما یک وسیله دیجیتالی مثل مویابل ، کامپیوتر، دوربین یا حتی کنسولهای بازی را خریداری میکنید، متوجه میشوید برای آنکه بتوانید از بهترین حالت آن استفاده کنید، باید لوازم جانبی مختلفی برای آن وسیله تهیه کنید.