سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین


در اینجا تعدادی از پرفروش ترین و  بهترین قرص لاغری خارجی  آورده شده است:


تبلت Edios

Edios یک گیاه منحصر به فرد است که متابولیسم و ??متابولیسم بدن را افزایش می دهد و در نتیجه باعث کاهش چربی می شود. ماده اصلی این قرص گیاهی جلبک دریایی است. عملکرد اصلی جلبک دریایی افزایش متابولیسم در بدن است. برای بهترین نتیجه بهتر است قرص ادیوس را همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش مصرف کنید زیرا ادعای این قرص این است که در صورت عدم ورزش و رعایت رژیم غذایی مناسب مصرف این قرص فایده چندانی ندارد. استفاده کنید

حداکثر قرص نازک

قرص اسلیم مکس به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی در کاهش وزن و توده چربی موثر است. اسلیم مکس یکی از بهترین گیاهان لاغری محسوب می شود. زیرا باعث افزایش کلسترول خوب خون و کاهش کلسترول بد خون می شود.

ترکیبات اصلی این قرص لاغری از چهار گیاه مفید مانند دانه کرفس، رازیانه، عصاره زیره و کاسنی تشکیل شده است. همه این گیاهان در سرکوب اشتها، کاهش جذب چربی و افزایش چربی سوزی در بدن مفید هستند.

تبلت سریع اسلیم

قرص لاغری اسلیم کوئیک حاوی عصاره کرفس و جلبک دریایی است و بر اشتها و کم خوری تاثیر دارد. مصرف این قرص قبل از وعده غذایی اصلی باعث ایجاد احساس سیری در شما می شود، بنابراین تمایل به خوردن غذای کمتری خواهید داشت.

اسلیم کوئیک یکی از محصولات شرکت داروسازی گل دارو می باشد که در تولید بهترین قرص های لاغری گیاهی ایرانی با کیفیت بسیار بالا شهرت دارد.

قرص لاغری هازل

قرص لاغری هازال از گیاهانی مانند رازیانه، زیره سیاه و رازیانه تهیه می شود. این ترکیبات قدرتمند، قرص هازال را به یکی از بهترین قرص های لاغری گیاهی و تضمینی برای مصرف کنندگان تبدیل کرده است. اما به دلیل اینکه این قرص به سرعت چربی ها را از بین می برد، عوارضی مانند جذب ویتامین های چربی پس از یک دوره مصرف و پس از قطع مصرف این دارو ظاهر می شود.

قرص لاغری دایان فیت

ترکیب این دارو باعث می شود در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد کاهش وزن خود باشید. قرص دایان فیت حاوی ترکیبات گیاهی کامل مانند زیره سیاه، شنبلیله، شنبلیله، مرزنجوش و لاک موگوسول است. این محصول کاملا گیاهی بوده و فاقد هرگونه افزودنی شیمیایی می باشد. مصرف این قرص قبل از ناهار و شام نتایج موثری در کنترل گرسنگی به شما می دهد.

کپسول کمک سلامتی کاردو اسلیم

کپسول Carbo Slim Health Aid فرازطب را می توان به عنوان یکی از بهترین قرص های لاغری گیاهی معرفی کرد. این محصول ترکیبی از عصاره چای سبز، کروم معدنی و عصاره لوبیا قرمز است که خاصیت چربی سوزی و کنترل اشتها دارد. یکی از دلایل مهمی که کپسول های اسلیم هلث اید را به عنوان بهترین قرص لاغری گیاهی می شناسند این است که افراد دیابتی، گیاهخواران و افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز می توانند از این محصول استفاده کنند.

مشکلات قرص های لاغری گیاهی

در کنار تمام مزایای بهترین قرص های کاهش وزن، ممکن است عوارض جانبی جزئی را نیز مشاهده کنید:

فشار

بی خوابی (خرید مکمل ملاتونین)

تپش قلب

سرگیجه

استفراغ

فشار خون بالا (راههای کاهش فشار خون)

کم آبی بدن