سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین



همانطور که می دانید یکی از مهم ترین زمان ها برای دانش آموزان و داوطلبان آزمون، ایام عید و نوروز است که بسیار مهم است. این دوره آنقدر مهم است که برخی آن را عصر طلایی می نامند. امروز ابتدا شما را با مفهوم اردوی آموزشی کنکور آشنا می کنیم سپس با هم به بررسی مزایا و معایب اردوی نوروزی می پردازیم و از معیارهای مهم انتخاب اردوی عید به شما می گوییم و در نهایت شما را با بهترین اردوی آموزشی کنکور. پس به یاد داشته باشید که تا پایان با ما باشید.



اهمیت ایام نوروز برای موفقیت داوطلبان در کنکور

اهمیت ایام نوروز برای موفقیت داوطلبان کنکور - اردوی آموزشی کنکور چیست - موسسه موفقیت

نوروز همیشه بهترین زمان برای جبران و بررسی است. اگر از تعطیلات نوروزی به درستی استفاده کنید، می توانید گام بلندی در راه موفقیت خود بردارید. در سال های اخیر بسیاری از دانش آموزانی هستند که در طول دوره از برخی دروس عقب افتاده اند، اما با تلاش و استفاده خوب از زمان در ایام نوروز بایرام توانسته اند به عقب برسند و برای پذیرش آماده شوند. امتحانات

البته برعکس این هم می تواند اتفاق بیفتد. بنابراین آن دسته از دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی خوب درس می‌خواندند و فکر می‌کردند از دیگران پیشی گرفته‌اند، در نوروز به تفریح ??و استراحت پرداختند و پس از شروع سال تحصیلی با کمبود شدید مواجه شدند.

توصیه می شود دانش آموزانی که از برنامه درسی خود عقب مانده اند در ایام نوروز عقب ماندگی خود را جبران کنند و در صورت عقب نماندن مطالب قبلی را جمع بندی و تست کنید. البته بهتر است با یک مشاور مجرب مشورت کنید تا یک برنامه تخصصی برای شما تهیه شود.


بوت کمپ کنکور چیست و چه تفاوتی با کتابخانه های عمومی دارد؟

در برخی از مؤسسات و مؤسسات آموزشی، اردوهای آموزشی کنکور از دیرباز برگزار می شود. این کمپ معمولا فضای وسیعی برای دانش آموزان دارد و دانش آموزان ساعات خاصی را مطالعه می کنند. ممکن است تعجب کنید که آنها چه تفاوتی با کتابخانه های عمومی دارند؟

در پاسخ باید گفت:

اکثر کتابخانه ها معمولا در ایام نوروز تعطیل هستند.

نظم حاکم بر اردوی نوروزی فراتر از یک کتابخانه است. در کتابخانه دانش آموزان هر وقت خواستند می آیند و وقتی می خواهند می روند و زمان خاصی برای مطالعه ندارند. اما در یک پردیس آموزشی همه دانش آموزان همزمان می آیند و می روند. زمان عادی مطالعه دانش آموزان نیز در نظر گرفته شده است.

وجود اساتید حل مسئله نیز یکی از ویژگی های مثبت رشته هاست که هر وقت سوالی داشتید به راحتی می توانید مشکل خود را حل کنید.

حضور دروس و مشاوران انگیزشی که در برنامه ریزی دروس به شما کمک می کنند و روش صحیح هر درس را به شما آموزش می دهند. علاوه بر آن موضوع، حضور مشاوران انگیزشی که روی ذهن دانش‌آموزان کار می‌کنند و باعث ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان می‌شوند، یکی از مواردی است که کتابخانه را از محل یادگیری تعطیلات متمایز می‌کند.

دانش آموزان را از نزدیک مشاهده کنید و تلفن های همراه جمع آوری کنید که به دانش آموزان کمک زیادی می کند. معمولاً هیچ کس مسئولیتی در قبال افرادی که در کتابخانه درس می خوانند نیست و دانش آموزان می توانند هر زمان که بخواهند از تلفن خود استفاده کنند که باعث مزاحمت آنها و سایر دانش آموزان می شود.

در اردوی نوروزی غذاهای سالم و مناسب در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

 



اردوی نوروزی برای چه افرادی مناسب است؟

مطالعه در خانه برای بسیاری از افراد سخت است، زیرا حواس پرتی بسیار زیاد است. حالا این موارد را به برنامه های عید نوروز خود اضافه کنید! طبیعتا یادگیری در چنین فضایی آسان نیست و تمرکز دانش آموزان از بین می رود. حالا اگر یک مکان خوب مثل کتابخانه اما با فضای بیشتر در اختیار شما قرار گیرد خیلی به شما کمک می کند. البته به یاد داشته باشید که آموزشگاه های مربیگری کنکور تا 50 درصد می توانند به شما کمک کنند و مابقی به تلاش و اراده شما بستگی دارد.

اما اگر محیط خانه شما آرام و بدون هیچ مزاحمتی است و می توانید به راحتی در خانه مطالعه کنید، پس می توانید در خانه مطالعه کنید.

اردوی کار نوروزی در کجا برگزار می شود؟

بوت کمپ های نوروزی کجا برگزار می شود؟

عموماً اکثر مؤسسات پیشرو در زمینه اردوهای نوروزی اردوهایی را در دانشگاه های پیشرو برگزار می کنند تا فضای کافی برای دانشجویان وجود داشته باشد. همچنین یکی دیگر از دلایل برگزاری اردوهای نوروزی در دانشگاه های برتر ایجاد انگیزه در دانشجویان برای پذیرش در این دانشگاه ها است.



هزینه اردوی تحصیلی نوروز چقدر است؟

پردیس های مختلف با توجه به امکانات و امکاناتی که ارائه می دهند، نرخ های متفاوتی دارند. به طور کلی هزینه اردوهای ساده و آسان را مدارس تعیین می کنند و مدارس پذیرش زیادی برای یک تا یک و نیم میلیون دانش آموز ندارند. با توجه به افزایش قیمت ها، اردوی تحصیلی نوروز 1402 که توسط سازمان ها و دانشگاه ها برگزار می شود و فرصت هایی مانند مشاوران، اساتید مشکل دار و ... را به شما ارائه می دهد، بین 3 تا 5 میلیون پرداخت می کند. .

مزایای اردوی مطالعاتی برای کنکور

ابتدا از مزایای اردوی تحصیلی عید مطلع شوید:

1) ایجاد روحیه و انگیزه دوگانه در دانش آموزان

وقتی دانش‌آموزان می‌بینند که افراد دیگر به طور جدی درس می‌خوانند، انگیزه بیشتری برای مطالعه جدی‌تر پیدا می‌کنند تا با دانش‌آموزان همگام باشند.

2) عوامل حواس پرتی را به حداقل برسانید

در اردوهای تحصیلی سعی می شود تمام عوامل حواس پرتی برای دانش آموزان که مهمترین آنها تلفن است از بین برود. معمولا بار اول

3) ایجاد حس پشتکار و تلاش مضاعف در دانش آموزان

با توجه به اینکه دانش آموزان دو هفته متوالی در اردو هستند پس از دو سه روز اول می توانند ساعات زیادی را در روزهای بعد و همچنین پس از پایان اردو مطالعه کنند. به عنوان مثال، دانش آموزانی بودند که قبل از حضور در اردو به سختی 3-4 ساعت مطالعه می کردند، اما پس از اتمام اردو، این تعداد به 10-12 ساعت افزایش یافت.

4) در دسترس بودن برنامه های تفریحی و ورزشی

برای دانش آموزان در بین استراحت برنامه های تفریحی و ورزشی در نظر گرفته شده است تا بدون مطالعه به تفریح ??بپردازند تا از درس خواندن خسته نشوند. جدای از این موارد، این فعالیت ها و ورزش ها دانش آموزان را از استرس دور می کند و روحیه را تقویت می کند.

 


معایب اردوی مطالعاتی کنکور

حال به برخی از معایب اردوی نوروزی می پردازیم:

1) هزینه نسبتاً بالا

با توجه به اینکه اجاره یک فضای بزرگ و همچنین در دسترس بودن مشاوران و حضور کامل آنها در اردو و علاوه بر تغذیه دانش آموزان هزینه بسیار بالایی برای موسسه ایجاد می کند، این هزینه را باید بر تعداد دانش آموزان تقسیم کرد. پرداخت این مبلغ برای برخی خانواده ها مشکل است. البته علاوه بر هزینه، باید امکانات موجود را بررسی کرده و هزینه ها و امکانات رفاهی را با هم مقایسه کنید.

2) خستگی و کسالت

در روزهای اول، مخصوصاً برای کسانی که عادت به مطالعه طولانی مدت ندارند، مطالعه طولانی مدت می تواند بسیار خسته کننده باشد و با توجه به اینکه اساتید راهنما نظارت دارند، حوصله شان سر می رود و نمی توانند کار دیگری انجام دهند. مطالعات آنها .

3) وجود برخی ناهماهنگی ها و اشتباهات

اگر سازمانی برای اولین بار بخواهد اردوی نوروزی برگزار کند و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد، در برخی موارد ممکن است بی نظمی و ناهماهنگی وجود داشته باشد.

 

 

معیارهای انتخاب بهترین مدرسه عید

مدارس و موسسات مختلف در سراسر کشور اردوهای نوروزی را برگزار می کنند. برخی از خانواده ها ممکن است در هنگام ملاقات با این سازمان ها در مورد اینکه چه کسی را انتخاب کنند، تردید داشته باشند. در اینجا معیارهای مهم انتخاب رشته را با هم مرور می کنیم.

1) محیطی مناسب و آرام

اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید محیط کمپینگ است. معمولاً پردیس های اصلی دانشگاه ها را برای میزبانی اردو استخدام می کنند. دانشگاه ها به دلیل موقعیت عالی می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند و بتوانید در محیطی آرام و مناسب به دور از استرس و اضطراب تحصیل کنید.

2) هزینه مناسب و مناسب نسبت به امکانات

دومین موردی که باید به آن توجه کنید قیمت بوت کمپ است. قیمت بوت کمپ ممکن است بین مؤسسات متفاوت باشد. اما برای مقایسه قیمت، باید قیمت را با ویژگی های ارائه شده سنجید. متاسفانه برخی از موسسات آموزشی که تبدیل به برند شده اند، هزینه های زیادی از دانش آموزان می گیرند، اما وضعیت آنها بسیار ساده است. بنابراین توصیه می کنیم قبل از ثبت نام، ویژگی ها و ویژگی های کمپ ها را با هم مقایسه کنید.

3) با تبلیغات و وعده های دروغ گیج نشوید!

اگر در طول سال تحصیلی زیاد درس نخوانده اید، امکان ندارد تا دو هفته دیگر معجزه ای برای شما اتفاق بیفتد! شاید برخی مدارس برای جذب افراد بیشتر از شعارهای تبلیغاتی عجیب و گمراه کننده استفاده کنند. مهم این است که آنها را باور نکنید و گمراه نشوید.

4) حضور درجات بالاتر و مشاوران

وجود استانداردهای بالای سال های گذشته و در میان گذاشتن رمز موفقیت آنها با دانشجویان و مشاوران آگاه و مجرب می تواند مسیر تحصیلی مناسب را برای دانشجویان رقم بزند.

5) داشتن اساتید کنکور برای رفع اشکال و برگزاری کلاس های جمع بندی

داشتن یک معلم خصوصی کنکور برای حل مشکلات شما و در صورت علاقه به شما درس های کوتاه، تست و مشاوره می دهد که می تواند به شما کمک کند.

 

مطالعه از رفرنس: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/