سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین


شرکت برتولینی در سال 1918 توسط اوگو برتولینی در ایتالیا تأسیس شد. هدف از این جایزه تسریع در آبیاری و حرکت به سمت کشاورزی مدرن است. پمپ برتولینی یکی از بهترین واتر جت های خودکششی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به معرفی این برند و سایر محصولات آن می پردازیم. اگر به دنبال پمپ خودرو برتولینی برای فروش هستید، با ما همراه باشید.

وقتی برتولینی

در سال 1918، اوگو برتولینی شرکت برتولینی را با هدف تسریع در آبیاری و حرکت به سمت کشاورزی صنعتی تأسیس کرد. این شرکت پمپ های پیستونی تولید می کند که با کاهش زمان سمپاشی تاثیر زیادی بر صنعت کشاورزی ایتالیا داشته است. برند برتولینی بر تولید محصولات و پمپ های سبک، کم صدا، آسان برای تعمیر، کوچک و قابل حمل تمرکز دارد. این شرکت و برند در حال حاضر یکی از به روزترین برندهای تجهیزات صنعت کشاورزی می باشد.

پمپ کارواش

پمپ کارواش که با نام واتر جت نیز شناخته می شود، یک وسیله شستشو است. این دستگاه به 3 دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شود. تفاوت این 3 دسته قدرت موتور و فشار شارژ الکتریکی آنهاست. نوع پمپ مورد استفاده در کارواش ها پمپ پیستونی می باشد. به همین دلیل است که گاهی اوقات به این پمپ ها پمپ های رفت و برگشتی نیز می گویند.

پمپ های کارواش، کارواش، کف سالن ها و راهروها و غیره. برای مصارف خانگی استفاده می شود، به عنوان مثال می توان در مورد چربی زدایی، حذف رنگ، رسوب زدایی، دستگاه های شستشو و تاسیسات صنعتی برای استفاده در صنعت صحبت کرد.

پمپ برتولینی

برتولینی پمپ های کارواش متفاوتی دارد. این پمپ ها بر اساس عملکرد خود به دو دسته رفت و برگشتی و دیافراگمی تقسیم می شوند. آره، عملکرد آنها بسیار شبیه است. نوع کوپلینگ پمپ های برتولینی; بر اساس پمپ های کوپلینگ مستقیم و پمپ های کوپلینگ زیرین به 2 نوع تقسیم می شوند. هر سال برتولینی مجموعه ای از پمپ ها را با کیفیت و کارایی بهتر نسبت به مدل های قدیمی طراحی و تولید می کند.

عملکرد پمپ های برتولینی

واشرهای فشار قوی یا ماشین شوی از انواع تجهیزات شستشوی برقی هستند. از این شیرها برای شستشوی حرفه ای استفاده می شود. پمپ ها تمام تجهیزات و سطوح آلوده را با استفاده از فشار آب بسیار بالا تمیز می کنند.

اصل کار کارواش پمپ برتولینی یا واتر جت این است که ابتدا آب ورودی را تامین کند. پمپ توسط یک نازل به مخزن متصل می شود. پمپ مورد استفاده فشار آب ورودی را افزایش داده و آب را با فشار بیشتری تخلیه می کند. دلیل کارایی بهتر جریان آب برای حذف و حذف آلودگی است.

انواع مختلفی از پمپ برتولینی در بازار وجود دارد که بسته به نیاز خود می توانید آنها را تهیه کنید. از کاربردهای پمپ برتولینی می توان به قابلیت شستشوی وسایل نقلیه در کارواش ها، تمیز کردن سطوح مختلف، پاکسازی تاسیسات از آلودگی های سخت و چسبنده، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و همچنین مصارف خانگی مانند تمیز کردن دیوارها و سازه ها اشاره کرد.

مزایای استفاده از پمپ برتولینی

پمپ های کارواش برتولینی را می توان بهترین و محبوب ترین تجهیزات نظافتی موجود در بازار دانست. به دلیل استفاده گسترده، قطعات آنها به راحتی قابل تعمیر و تعویض هستند. این یک جنبه مهم در خرید جت آب برتولینی است. سایر مزایای پمپ برتولینی در زیر شرح داده شده است:

زمان کمتر مورد نیاز برای شستشو: پمپ کارواش برتولینی به دلیل فشار بالای آب خارج شده از آن، فرآیند نظافت را سرعت می بخشد. به همین دلیل زمان کمتری برای شستشو صرف می شود. https://intotech.ir/36030

هزینه کمتر تجهیزات: اجزای پمپ برتولینی طوری طراحی شده اند که مکمل یکدیگر باشند. همین امر باعث افزایش طول عمر پمپ های این شرکت و کاهش قیمت می شود.

استفاده بهینه از آب: همانطور که گفتیم فشار بالای آب پمپ برتولینی زمان تمیزکاری را کاهش می دهد. این منجر به استفاده کارآمدتر از آب می شود.

اجزای پمپ

هر جزء اصلی پمپ برتولینی عملکرد خاصی دارد. قطعات ماشین شوی کارخانه برتولینی شامل میله های پیستون فلزی، اتصالات فلزی، پیستون های سرامیکی مرغوب، نازل های مرغوب و شیرهای برنجی یک طرفه است که می توانند فشار بالا را تحمل کنند.

مواد پمپ برتولینی شامل فولاد ضد زنگ، مس و آلیاژهای ضد خوردگی در قطعاتی مانند پیستون داخلی و محفظه می باشد. فرسودگی قطعات پمپ کارواش به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ یکی از معایب پمپ ها می باشد. دلیل این امر پمپاژ آب یا فشار بالای آب در این پمپ ها می باشد. این مشکل با استفاده از مواد با کیفیت بالا و آلیاژهای ضد زنگ حل شد. به همین دلیل نیازی به تعمیر یا تعویض قطعات پمپ برتولینی برای مدت طولانی پس از استفاده نیست.

خرید ماشین شوی صنعتی برتولینی

برای خرید پمپ برتولینی بهتر است به نمایندگی رسمی برند و فروشگاه در ایران مراجعه کنید. آب نرو فروشگاه تخصصی و مرجع تجهیزات صنعتی و عرضه کننده انواع محصولات صنعتی می باشد. این محصولات صنعتی شامل پمپ کارواش صنعتی برتولینی و تقویت کننده پمپ آبرسانی، پمپ صنعتی و سوخت، تجهیزات انتقال نیرو و لوله کشی، تجهیزات کمپرسور و هوای فشرده، سیستم های فیلتر، سیستم های فشار آبیاری، آب و شامل مواد شیمیایی تصفیه فاضلاب، لوله پلی اتیلن و غیره می باشد. . برای زندگی.

فروشگاه تخصصی آب نیرو دارای بخش فنی، مهندسی و ساخت می باشد. این بخش‌ها می‌توانند نیازهای مشتریان را در بخش‌های مختلف از جمله نفت، گاز طبیعی، پتروشیمی، صنعت برق، صنایع چوب و کاغذ برطرف کنند.