سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین


این سوال کاملا درست است و همه باید در انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه دقت کنند و بهترین ها را انتخاب کنند. به خصوص زمانی که خدمات زیبایی دائمی که با بی حسی موضعی انجام می شود و روش های کم تهاجمی هستند معرفی می شود، اهمیت این موضوع بیشتر می شود. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد خدمات سالن های زیبایی و متداول ترین خدمات زیبایی دائمی دریافت کنید، با ما همراه باشید.

خدمات سالن زیبایی

خدمات زیبایی آرایشگاه های زنانه به بخش های مختلفی تقسیم می شود و بسیار گسترده و متنوع می باشد. این خدمات برای قسمت های مختلف صورت و بدن انجام می شود که مهمترین آنها عبارتند از:

خدمات مراقبت از پوست و مو

خدمات زیبایی ناخن

خدمات نظافت دست

خدمات زیبایی پا

خدمات آرایش ابرو

خدمات زیبایی لب

جعبه سرویس i

زیبایی آثار ارزشش را دارد

و...

بسیاری از خدماتی که نام بردیم سال ها مورد استفاده قرار گرفته اند، اما با گذشت زمان بهبود یافته و مدل ها و روش های جدیدی به آنها اضافه شده است. از طرفی خدمات زیبایی دائمی روشی کاملا جدید است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد و توجه خانم ها یا آقایان را به خود جلب کرده است. به عبارت دیگر می توان گفت در حال حاضر بیشتر درآمد فروشگاه های زیبایی از خدمات زیبایی دائمی است و استفاده از این روش منجر به کشف موفقیت های جدیدی شده است.

شکل 1

خدمات زیبایی دائمی

خدمات زیبایی دائمی نوعی از خدمات سالن زیبایی است که عموما به قسمت های مختلف صورت مانند ابرو، لب، ناخن، پوست و چشم ارائه می شود و در زمینه زیبایی بسیار موثر است. خدمات دائمی در واقع طولانی مدت هستند و بیشتر از درمان های زیبایی معمولی دوام می آورند. به همین دلیل است که به آنها خدمات دائمی می گویند. البته باید توجه داشت که این خدمات زیبایی دائمی تا آخر عمر اثر دائمی ندارند، بلکه برای این کار نیاز به بازسازی دارند تا بتوان از نتایج آن برای مدت طولانی تری لذت برد.

حجاری ابرو محبوب ترین خدمات زیبایی دائمی است

در بین خدمات زیبایی دائمی که در سالن های زنانه استفاده می شود، میکروبلیدینگ ابرو رایج ترین و پرطرفدارترین گزینه محسوب می شود که اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید متوجه آن خواهید شد. در واقع میکروبلیدینگ یکی از کم تهاجمی ترین انواع خدمات زیبایی دائمی است که با بی حسی موضعی قابل انجام است.

مرد جوان

به این ترتیب از دستگاه مخصوص حاوی نانو سوزن های کوچک استفاده می شود و این دستگاه با کمک اپراتور رنگ خاصی از میکروبلیدینگ را به پوست زیر ابرو و در نتیجه خطوط مو مانند منتقل می کند. موها روی برگها ظاهر شد. نتیجه این روش بسیار طبیعی و زیبا است و مزایای زیادی دارد که این مشکلات تقاضا برای میکروبلیدینگ ابرو در سالن های زیبایی را بسیار بالا برده است.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

از مهمترین مزایای میکروبلیدینگ ابرو به عنوان بهترین خدمات سالن زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نتایج طبیعی بدهید

بهبود زیبایی ابرو و صورت

اصلاح احتمالی عیوب ابرو

امکان تغییر فرم ابرو

امکان پاک کردن اسکار، زخم، بخیه و سوختگی

نتایج ماندگار و طولانی مدت را ارائه می دهد

بدون درد و خونریزی

نیازی به بیهوشی نیست

برای خانم ها عارضه ای ندارد.

هیچ محدودیت سنی وجود دارد

در صورت لزوم، امکان لغو نتیجه میکروبلیدینگ وجود دارد

این روش قیمت مناسبی دارد

می توان از رنگ های مختلف استفاده کرد

سه روز زمان بهبودی

و….

داروی میکروبلیدینگ با فیبروسماتاد

اخیراً وقتی در مورد میکروبلیدینگ ابرو صحبت می کنیم، به اصطلاح فیبروز ابرو برمی خوریم. در واقع می توان گفت فیبروز ابرو نوعی میکروبلیدینگ بسیار پیشرفته است که در آن طرح ابرو و مدل آن بر اساس فرم صورت متقاضیان ساخته می شود و با در نظر گرفتن موارد زیر با هم تطبیق داده می شود. نسبت طلایی و غیره با این حال، نتیجه میکروبلیدینگ به روش فیبروز بسیار طبیعی تر، زیباتر و مناسب تر است و رضایت بیشتری را به دست می آورد.

بهترین کاندیدای میکروبلیدینگ چه کسانی هستند؟

هیچ محدودیتی برای استفاده از میکروبلیدینگ وجود ندارد و خانم هایی که مایل به استفاده از آن هستند می توانند از آن استفاده کنند. با این حال، اکثر کسانی که از این روش استفاده می کنند، زنان زیر هستند:

خانم هایی که از فرم و مدل ابروهای خود ناراضی هستند

زنان تراکم کمتری روی ابروهای خود دارند

خانم هایی که خواهان ابروهای شاداب هستند

زنانی که روی ابروهای خود جای زخم دارند

زنی که به زیبایی صورت اهمیت می دهد

خانم هایی که قصد استفاده از روش های غیر طبیعی را ندارند

خانم هایی که می خواهند بدون آرایش ابروهایی زیبا داشته باشند

زنان علاقه مند به خدمات منظم زیبایی

زنان در تمام سنین

زنانی که به دلیل سرطان و شیمی درمانی بافت چشم خود را از دست داده اند

زنانی که از آلوپسی و از دست دادن بینایی رنج می برند

و...

لازم به توضیح است که میکروبلیدینگ نه تنها برای خانم ها، بلکه برای آقایان نیز کاربرد دارد.

آخرین کلمه

در صورت تمایل به بهره مندی از خدمات سالن های زیبایی دائمی می توانید از خدمات زیبایی نوژاسالون در سایت نوزاسالون استفاده نمایید. سالن زیبایی نویا یکی از بهترین آرایشگاه های تهران است که خدمات زیبایی واقعی برای ابرو و سایر قسمت های صورت ارائه می دهد. این مجموعه توسط بهترین آرایشگاه های سطح شهر که دوره های ویژه ای را گذرانده اند و خدمات با کیفیت و دقیق ارائه می دهند، مدیریت می شود. اگر اطلاعات بیشتری در مورد این خانه زیبا می خواهید، لطفا با ما تماس بگیرید.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44686-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%86%D9%88%DA%98%D8%A7-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF