سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین

تنوع قیمت و اجناس در این مرکز خرید لوکس و زیبا آنقدر بینظیر است که هیچکس دستخالی بیرون نمیرود. در سفر با تور دبی ، با توجه به تنوع زیاد و بینظیر مراکز خرید ابتدا ممکن است کمی گیج شوید. با حمایت از کارکنان برای دستیابی به پتانسیل کامل خود، این منطقه همچنان با نقش مستمر آنها برای کمک به شکلدهی آینده دبی و با به چالش کشیدن خود برای ایجاد تجربیات بهتر برای همه مشتریان، غرفهداران و بازدیدکنندگان هدایت میشود. تنها هزینه ورود به تاکسی 3 درهم است و باقی مسیر با تاکسیمتر محاسبه میشود. تاکسی در دبی گران است و هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت. با کمک این فیش در تور دبی اگر وسیلهای در تاکسی جا بگذارید، میتوانید راننده و تاکسی را بدون دلنگرانی پیدا کنید. در مرکز خرید دی تو دی بیشتر کالاهای با قیمت مناسب برای خرید پیدا میشوند. این هتل بزرگ و زیبا در نخل جمیرا قرارگرفته و 1539 اتاق با امکانات رفاهی لاکچری دارد. منظره دلانگیز باغهای سبز و رودخانههای جمیرا از بالکنهای اختصاصی هتل مینا، نقطه پناهی است امن برای گردشگران تور دبی پاییز 1401. این هتل لوکس 5 ستاره در منطقه جمیرا قرارگرفته و فاصله کمی تا فرودگاه دارد. امارات مال تا برج العرب 2.8 کیلومتر فاصله دارد. برای درک بهتر طولانی بودن این کابل، خوب است بدانید که به عنوان مثال فاصله قاهره تا دبی هم حدود 2400 کیلومتر است. جالب است بدانید که هوا در روزهایی از سال آنقدر گرم میشود که حتی اهالی شهر هم شیوه غارنشینی را انتخاب میکنند. منبع عکس: سایت dubaiculture.gov.ae«مدرسه الاحمدیه» (Al Ahmadiya School) بهعنوان اولین مدرسه ابتدایی عمومی شناخته میشود که در دبی افتتاح شده است. همچنین یکی از بهترین نقاط دبی برای گذراندن یک شب در مورد دلخواهتان است. ایستگاه فضایی را کاوش کنید و در مورد جامعه پیشگامانی که در آنجا زندگی و کار می کنند، بیاموزید.

Robocop2 movie Cain action figure 3d printable model این مکان مذهبی نام یک مسجد در دبی، امارات عربی متحده میباشد که بسیار مورد احترام مسلمانان و همچنین دیگر ادیان هایی است که در دبی زندگی می کنند. شما باید برای بازدید از قبل با NBD امارات (بانک ملی امارات دبی) هماهنگ کنید و آنها گروههای کوچک 8-10 نفره را در یک زمان تشکیل میدهند. این سفرهای شگفت انگیز به شما امکان می دهد صحراهای وسیع و آسمان خراش های بلند که از روی زمین بسیار عظیم به نظر می رسند، اما از بالا بسیار کوچک هستند را مشاهده کنید. این پارک بصورت رو باز بوده و امکان سرد و گرم کردن آب در فصلهای مختلف را دارد. Hershey"s Chocolate World و Candylicious که تمامی اجناس هرشی و شیرینی های مختلف را به فروش می رساند، دو مقصد برتر برای علاقه مندان به شکلات هستند. با ارزانترین تور دبی در «اوت لت» میتوانید اجناس باکیفیت و مقرونبهصرفه تهیه کنید. در ضمن میتوانید از سرویس کرایه ماشین با راننده نیز بهرهمند شوید، در این حالت دیگر نیاز به ارائهی مدارک خاصی نیست و تمام خسارات و مسئولیتها نیز به عهده راننده خواهد بود. دختران زیر 18 سال امکان درخواست ویزا به صورت انفرادی ندارند. در پارک دریم لند امکان برگزاری کمپینگ هم وجود دارد.

جدا از تمامی فروشگاه های لوکس و برند موجود در دبی مال، فروشگاه های عربی بسیار معروفی نیز در این مجموعه وجود دارد که در آن ها کالا های مخصوص عربی نظیر لباس های محلی اعراب، پارچه، عطر و غیره. با مچبوس در تور دبی طعم اصیل عربی را بچشید. در زمستان، دبی آبوهوای بسیار خوب و مطلوبی دارد و فصل مناسبی برای سفر و گشتوگذار است. باید بدانید که بهار شلوغترین فصل سفر به دبی بهحساب میآید و به همین دلیل قیمت تور دبی 1401 افزایش پیدا میکند؛ اما در اواخر فصل (خردادماه) چون هوا گرم میشود، قیمت تور دبی زمستان 1400 بهطور ناگهانی کاهش پیدا میکند. در آخر هم با آجیلهای گرم و کشمش این غذای دلچسب را تزئین میکنند. بلوار The Walk در طی ماه های گرم تابستان بسیار خلوت است و برعکس در ماه های پاییز و حتی زمستان بسیار شلوغ و پر هیاهو است و به خاطر داشته باشید پیاده روی با لباس شنا در این بلوار ممنوع است. از جمله راهروی کوچکی با ردیفی از فروشگاههای فروش در دبی که رایحههایی از نوشته شده به زبان عربی تا عطرهای مشهور بینالمللی را ارائه میدهند. غرفههای 26 کشور در دهکده جهانی، از عراق گرفته تا ژاپن و روسیه تا کره جنوبی، هر کدام تجربهای منحصر به فرد و متفاوت از فرهنگ، سرگرمی و میراث آن کشور ارائه میدهند. لایههای هر صفحه اجازه عبور نور طبیعی را به درون موزه میدهند. موزه اتحاد در جمیرا واقع شده و از ویژگیهای فراوانی برخوردار است که بازدیدکنندگان میتوانند تاریخ آن منطقه را پیگیری کنند. یکی از نکات قابل ذکر در رابطه با این سرسره این است که تنها کسانی میتوانند این تفریح آبی را تجربه کنند که قدشان بیشتر از یک متر و ده سانتیمتر و وزنشان کمتر از صد و سی و شش کیلوگرم باشد. این رستورانها میتوانند یک جور پیشزمینه برای افرادی باشد که میخواهند با تور دبی سفر کنند و نگران غذاهای عربی این شهر هستند.

این اسکی بزرگ که در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و یکی از مفرح ترین و زیبا ترین مناطق گردشگری دبی و بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در کل دنیاست . در واقع شهر دبی در بزرگترین شهر امارات متحده عربی به حساب میآید، تور دبی در این میان جایگاه بسیار زیادی دارد و هر سال گردشگران زیادی نه تنها از کشور خوبمان ایران بلکه از سایر نقاط مثل کشورهای اروپایی و آمریکایی به این کشور زیبا از سفر می کنند. به خصوص سال های بین 1968 تا 1974 و تشکیل امارات متحده عربی معنای کلمه عربی به معنای «اتحاد» است. شیش تاووک نوعی کباب معروف در تور دبی است که در بیشتر کشورهای عربی هم به درجه محبوبیت بالایی رسیده است. برای ساکنین محلی، چمنهای عالی و بزرگ این پارک، مکانی ایدئال برای بازی کودکان به شمار میرود. آسانسورهای این برج با سرعت حدود 100 کیلومتر بر ساعت، از بین سریعترین آسانسورهای جهان به شمار میروند. چرخ و فلک دبی که در یک جزیره مصنوعی ساخته شده و به زودی افتتاح میشود و بلندترین چرخ و فلک جهان لقب خواهد گرفت. این طبقه با نامهای موزه چشم دبی، موزه زمان دبی و برج آینده دبی نیز شناخته میشود. اما کار خوب دیگری که در این موزه انجام میشود، این است که شما را با تهدیدهایی آشنا میکنند که در حال حاضر در جهان ما وجود دارند. موزه آینده دبی در داخل خود تجربههای بینظیری را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند؛ از جمله تجربه پرواز در فضا، بازسازی شهر دبی در آینده، سفر در گذشته و همچنین تجربه توسعه فرهنگی. این مرکز خرید باشکوه شامل بیش از 1200 فروشگاه برندهای لوکس و نخبه است و به عنوان یکی از بهترین مقاصد خرید در دبی رتبه بندی می شود. این شامل پیشنهادات فریبنده، نمایش های خارق العاده، و چندین رویداد دیدنی است.

اودیتوریم دارای بیش از 200 نمایش خیرهکننده و شگفتانگیز از سراسر جهان و همچنین تعدادی نمایشگاه کاملاً جدید، یک لابی عالی و گزینههایی برای خرید است. این مرکز خرید باشکوه و زیبا، بزرگترین مرکز خرید جهان است که در سال 2008 افتتاح شد و بسیار موردتوجه گردشگران تور دبی قرار گرفت. قسمت مخصوص فلسطین در دهکده جهانی دبی دارای معماری بسیار خاصی است که در نگاه اول ترکیب آن از معماری عربی و معماری غربی به خوبی درک میشود و در آن فرهنگ غنی کشور فلسطین به نمایش گذاشته شده است. در این شهربازی شخصیت های کارتونی که الهام گرفته شده از کمپانی مارول هستند، دیده میشود. در هنگام بازسازی اتاقهای دیگری به آن قلعه اضافه شد و با ایجاد نگارخانهها، تصاویر رنگی، عناصر باقی مانده از زمانهای قدیم و مدلهای زنده که بسیار طبیعی شبیه سازی شدهاند همراه با جلوههایی از نور و صدا، موزهی دبی شکل گرفت. آگرچه گردشگرانی که از کشورهای دیگر به این منطقه می آیند، محصولات سنتی کشورهای خود از ظروف ترک تا فرش ایرانی را نیز در آن می بینند اما این مکان بهترین جا برای شناخت فرهنگ وآداب مردم دبی است. برای اطلاعات بیشتر از تور دبی با ما تماس بگیرید. اینجا مکانی است که می توانید اوقات خوشی را برای خرید در دبی سپری کنید! اینجا محل خودنمایی برندهای لوکس دنیا چون دیور، گوچی و شانل است. زندگی در غارهایی چون خانه، ماشین، محل کار، مرکز تفریحی و رستوران. رستوران زیر آب Ossiano که یک ستاره میشلن دریافت کرده، هر سال میزبان سورپرایزهای مختلف، از جمله پیشنهاد ازدواج زوجهاست. صادرات ایران به دبی، یکی از مهمترین روابط تجاری بین ایران و امارات متحده عربی است.

ساختمان این موجعه بسیار بزرگ و مدرن ساخته شده است که در منطقه اقتصادی از شهر دبی قرار دارد و در بزرگراه شیخ زائد، در کنار برجهای بزرگ امارات احداث شده است. مشاوران ما در دنیاگردی همواره کنار شما عزیزان هستند. اگر میخواهید با تور دبی سفری به شهر شگفتیها داشته باشید، نسخه داروهایی که همراه دارید را در چمدان بگذارید؛ حتی یک مسکن کدئین هم ممکن است برایتان دردسرساز شود. سرسره کامیکازه با شیب بسیار زیاد، سرسره توئیستر با ارتفاع 40 متر، سرسره بلک هول با راستای غیرقابل پیش بینی و ده ها سرسره دیگر منتظرند تا آدرنالین خونتان را بالا برده و هیجان انگیزترین لحظات سفر را برایتان به ارمغان آورند. این سرسره را با دوستان خود می توانید در قالب گروه های دو نفره تا پنج نفره تجربه کنید. چیزی که آن را در بین گردشگران و ساکنان متمایز می کند این است که می توانید لباس مد ارزان قیمت را در اینجا تهیه کنید. شال و جواهرات چند موردی هستند که می توانید از اینجا خریداری کنید. اگر به دنبال خرید در دبی برای چیزهایی با قیمت های فوق العاده هستید، باید به اینجا بروید. این آکواریوم دبی شما را به جهانی غرق شده میبرد. بهترین زمان برای سفر با تور دبی فصلهای سرد سال است.

از اواسط پاییز بارشها کمکم شروع شده و زمان خوبی برای سفر به تور دبی به نظر میرسد. با گنبدهای نقاشی شده با دست، ماکت های هرمی و فواره شیر، فضای داخلی این مرکز خرید به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی در نظر گرفته می شود. با بیش از 1.8 میلیون فوت مربع فضای مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی به عنوان بزرگترین مجموعه رویدادهای هدفمند منطقه شناخته می شود. قیمت: فروشگاههای اوتلت همه به یک میزان تخفیف ندارند. علاوه بر اپتیموم اوتلت استانبول، در ازمیر هم که شهر مهم و تجاری ترکیه محسوب میشود، اوتلتهایی وجود دارند که شما میتوانید در آنها پوشاک، جواهرات، کفش و عطر را با قیمتهای مناسب پیدا کنید. دبی در نزدیکی خلیج فارش قرار دارد و از زیبایی بی نظیری برخوردار است، فرهنگ مردمان دبی، دوست داشتنی و بسیار نزدیک به فرهنگ ایرانیان است و ایرانیان به راحتی می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. مسافران تور دبی برای تهیه سوغاتی بهتر است که به اوت لتها سر بزنند، زیرا تخفیفهای وسوسهانگیزی در انتظار آنها است. استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ، استخر و سالن بازی کودکان، ترانسفر فرودگاهی، رستوران و کافیشاپ، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، تلویزیون و اینترنت رایگان از امکاناتی است که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار میدهد. آرایشگاه، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، اتاق ویژه معلولین، سیستم گرمایشی، کتابخانه، سالن ورزشی، اینترنت، منوی ویژه غذاهای رژیمی، خدمات پرستاری کودک و رستورانهای بینظیر از امکاناتی است که این هتل در اختیار گردشگران تور دبی قرار میدهد.

مچبوس یکی از غذاهای پرطرفدار در تور دبی است. این هتل مجلل با طراحی عربی و ساحل شنی اختصاصیاش چشماندازی بینظیر از خلیجفارس را به رخ گردشگران تور دبی میکشد. مشهور برای. بازاری پرجنبوجوش که به عطرها، عطرها و رایحههای سنتی عربی اختصاص دارد. در طراحی از خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به تداعی افسانه سندباد استفاده شده و اینکار باعث شده تا پارک آبی وایلد وادی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد. پیستی که به قدری بزرگ است که دارای یک تلهسیژ اختصاصی است و با برف مصنوعی پوشیده شده و دمای این پیست همواره در منفی 4 درجه سانتی گراد است. همچنین دارای 2 فروشگاه، 3 رستوران و سرسره های جذاب و متنوع برای بزرگسالان و کودکان می باشد. در این سرسره تجربه سر خوردن روی آب را از ارتفاع سی و دو متری زمین تجربه خواهید کرد. این سرسره که در ارتفاع 15 متری سطح زمین قرار دارد، با تیوپ قابل استفاده است و یکی از هیجان انگیزترین سرسره های این پارک آبی است. از بخشهای تفریحی بزرگترین مرکز خرید دنیا میتوان زمین یخی، آکواریوم، اتاق وحشت، سینما سهبعدی، باغوحش و… مخصوصا اگر برای آخر هفته قصد بازدید از بزرگترین آسمانخراش دنیا را دارید. اگر قصد دارید برای مدت 90 روز به امارات سفر کنید، باز هم قادرید ویزای توریستی بگیرید که در این صورت باید 600 درهم برای دریافت این ویزا بپردازید. اگر در تابستان، با تور دبی به این شهر سفر کردید؛ باید بدانید که باوجود گرما رفتوآمد در طول روز بسیار سخت میشود؛ با این وجود در طول شب هوا خنکتر است و میتوانید به گردش و تفریح بپردازید. هنگام کاوش در بازارهای تاریخی یا مراکز خرید مدرن پر زرق و برق در دبی در طول جشنواره، احتمالاً با چندین روش برای صرفه جویی در هزینه و کسب چیزهای دیگر روبرو خواهید شد.

دقت داشته باشید که هزینه خرید کارت طلایی با نقرهای یکی است، اما هزینه سفر با کارت طلایی دو برابر محاسبه میگردد. پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi Waterpark یکی از مقاصدی است که با وجود قدمت بالایی که دارد، هنوز هم گردشگران زیادی را مجذوب خودش میکند. فستیوال خرید دبی همه چیز دارد، از دسته های مد روز گرفته تا قرعه کشی های معتبر. قیمت نول کارت قرمز 16 درهم است و فقط یک روز اعتبار دارد. من از بچگی نه نویسنده بودم نه قصه میگفتم، فقط عشقی که به سفر داشتم باعث شد گردشگری بخونم و توی این مسیر قدم بزارم. اگر میخواهید 140 گونه دریایی متفاوت را یک جا و فقط در یک سفر به دبی ببینید، حتما به آکواریوم دبی سری بزنید. در ادامه به معرفی خدمات حمل و نقل شهر در دبی میپردازیم. المیدان از خیابان المنامه تا الوصل ادامه دارد. در این مرکز رستوران ها و همین طور کافه هایی وجود دارند که در ادامه به معروف ترین آن ها اشاره خواهیم کرد. از امکانات این هتل میتوان 10 رستوران مجلل، کافیشاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، تلویزیون کابلی/ماهوارهای، سشوار، سرویس رایگان رفتوآمد، پارکینگ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، تنیس، ساحل اختصاصی، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاقها و … این مرکز خرید لاکچری که بومیان آن را به اسم وافی سیتی نیز میشناسند در سال 1999 افتتاح شد و دارای بیش از 350 مغازه و 30 رستوران است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجاره ماشین در دبی وب سایت خود باشید.