سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین


اگر به فکر راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید و به دنبال قالب رایگان وب‌سایت وردپرس هستید، به جای درستی آمده‌اید، در اینجا 20 بهترین تم وب‌سایت وردپرس را معرفی می‌کنیم.

توجه: اگر قصد دارید حرفه ای ترین وب سایت ممکن را ایجاد کنید، توصیه می کنیم به جای یک قالب رایگان، از قالب وردپرس Woodmart که در حال حاضر بهترین قالب دنیاست و یا یک وب سایت از پیش ساخته شده که شامل موارد زیادی است، استفاده کنید. طراحی حرفه ای برای فروشگاه های مختلف استفاده کنید.

20 بهترین تم وردپرس برای خرید رایگان

در زیر 20 بهترین قالب فروشگاهی وردپرس را معرفی می کنیم و می توانید هر طور که می خواهید یکی را برای سایت خود دانلود کنید.

1. قالب بوتیگا

یک قالب وردپرس عالی می تواند تفاوت را در فروشگاه آنلاین شما ایجاد کند. اگر می خواهید بازدیدکنندگان بلافاصله تحت تأثیر قرار گیرند، بوتیگا ارزش بازدید را دارد.

این قالب وردپرس تمام پشته رایگان دارای طراحی زیبا و مینیمالیستی است که به شما امکان می دهد محصولات خود را به شیوه ای جذاب به نمایش بگذارید. Botiga به اندازه کافی انعطاف پذیر است که توسط بسیاری از مشاغل و برندها استفاده می شود. چندین سبک لیست را با گزینه های مختلف سفارشی سازی برچسب محصول، سه طرح بندی گالری صفحه محصول و سبک های پرداخت مختلف ارائه می دهد. همچنین دارای توصیه های محصول و ویژگی های فیلتر و همچنین پنج سبک هدر برای انتخاب است.

بوتیگا به شما این امکان را می دهد که یک وبلاگ به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید، که یک ویژگی عالی برای برجسته کردن و تبلیغ محصولات شما است. علاوه بر این، با شش طرح بندی اسناد مختلف ارائه می شود که گزینه های مختلفی برای ارسال مقالات در اختیار شما قرار می دهد.

با این قالب شما می توانید از انواع سبک های لوگو برای تبلیغ فروش محصولات ویژه و جلب توجه به پیشنهادات ویژه یا تخفیف های زمانی محدود انتخاب کنید.

2. فرمت سیدنی

اعتماد یک عامل کلیدی در بین بسیاری از مشتریان است و دلیل خوبی دارد - به طور مستقیم بر فروش شما تأثیر می گذارد. این اطمینان باید به انتخاب قالب شما نیز تعمیم یابد. سیدنی در این زمینه پیشرو است.

می دانید که اثبات اجتماعی «مهر موفقیت» مجازی تجارت الکترونیک است. با در نظر گرفتن این موضوع، Elementor رسما ایجاد یک مکان در سیدنی را توصیه می کند.

اگر می‌خواهید سریع شروع کنید، سیدنی می‌تواند نسخه‌های نمایشی شما را با یک کلیک وارد کند - اگر می‌خواهید تجارت الکترونیک خود را مستحکم کنید، عالی است.

به طور کلی، سیدنی می تواند نیازهای شما را در انتخاب یک قالب رایگان فروشگاهی برآورده کند. این افزونه دارای ویژگی های بسیار خوبی است و قدرت افزونه Elementor را به همراه دارد.

3. Neve Theme اگر می خواهید پوسته وردپرسی داشته باشید که سریع بارگذاری شود و سفارشی کردن آن آسان باشد. Neve یک انتخاب عالی است. وقتی نوبت به سایت‌های تجارت الکترونیک می‌رسد، سرعت تأثیر زیادی بر نرخ تبدیل شما دارد و موضوع Neve در این بخش می‌درخشد. Neve یک صفحه اصلی جامع ارائه می دهد که به راحتی می توانید بهترین و محبوب ترین محصولات خود را به نمایش بگذارید. همچنین با استفاده از کادر ویژگی صفحه اصلی می توانید به راحتی سیاست های فروشگاه خود را نمایش دهید.

از نظر سفارشی‌سازی، تم Neve راه‌های زیادی برای ادغام برند شما ارائه می‌دهد. از سفارشی کردن رنگ ها گرفته تا تغییر فونت و آپلود لوگو، می توانید به سرعت یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید.

قالب وردپرس Neve با Elementor کار می کند، بنابراین شما کنترل کاملی بر طرح بندی صفحه خود دارید. علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، Neve مجموعه‌ای رو به رشد از سایت‌های شروع کننده برای سرعت بخشیدن به روند طراحی شما ارائه می‌کند.

4. الگوی راه حل تجارت الکترونیک

پیدا کردن یک قالب مقرون به صرفه و در عین حال زیبا و انعطاف پذیر برای فروشگاه آنلاین شما می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، راه حل های تجارت الکترونیک یکی از گزینه هایی است که تمام این معیارها را برآورده می کند.

یک پوسته فروشگاهی حرفه ای وردپرس رایگان با طراحی تمیز و مینیمال مناسب برای اکثر مشاغل تجارت الکترونیک. مناسب برای پوشاک، لوازم جانبی، کتاب، جواهرات، تجهیزات ورزشی و غیره.

علاوه بر این، رابط بصری به خوبی سازماندهی شده است و به راحتی قابل پیمایش است. راه حل تجارت الکترونیک همچنین با طرح بندی های اختصاصی برای صفحات، خرید، حساب من و خرید در حال حاضر ارائه می شود.

این قالب علاوه بر آماده بودن WooCommerce، بسیار قابل تنظیم و سئو است.

5. قالب Ziggy Lite

قالب وردپرس Jigsaw Lite دارای قالب های وردپرس کاملاً داخلی است، به این معنی که هیچ مشکلی نخواهید داشت که فروشگاه آنلاین خود را آنطور که می خواهید ظاهر کنید. نه تنها می توانید رنگ ها و فونت ها را سفارشی کنید، بلکه می توانید یک صفحه اصلی زیبا و کاملا سفارشی ایجاد کنید که بهترین و محبوب ترین محصولات شما را به نمایش بگذارد. این موضوع دارای صفحات پرداخت زیبا و سفارشی برای بهبود نرخ تبدیل پرداخت شما است.

این تم دارای یکپارچگی عمیق با WooCommerce است، بنابراین می توانید ویژگی هایی مانند امکان جستجوی محصولات و محتوا، بخش فراخوانی که بازدیدکنندگان را به مشاهده جدیدترین محصولات، طرح بندی متن و صفحه بیشتر و موارد دیگر دعوت می کند را بیابید. تم Zigcy Lite همچنین کاملاً پاسخگو است و دارای ویجت زیبایی است که برای تبلیغ معاملات ویژه در فروشگاه شما عالی است. علاوه بر این، استفاده از چارچوب آسان است و برای بارگذاری سریع طراحی شده است.

6. قالب را ذخیره کنید

Estore یک تم سرگرم کننده است که می توان آن را به صورت رایگان در هر فروشگاه تجارت الکترونیک دانلود کرد. در این شکل، این با افزونه هایی مانند WooCommerce سازگار است، بنابراین می توانید فوراً بفروشید.

در حالی که نسخه حرفه ای eStore طیف کاملی از ویژگی ها را ارائه می دهد، نسخه رایگان هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این قالب با صفحه سازهای محبوب مانند Elementor و Beaver Builder یکپارچه شده است و سفارشی سازی را آسان می کند. شما چندین ناحیه ویجت و همچنین ویجت های سفارشی دریافت می کنید.

7. مدل های آسترا

پوسته Astra به عنوان سریع ترین قالب وردپرس تبلیغ می شود و سرعت برای سایت های تجارت الکترونیک بسیار مهم است. از این گذشته، هیچ کس نمی خواهد قبل از خرید محصول مورد علاقه خود منتظر بارگذاری صفحه باشد.

یکی دیگر از مواردی که Astra را منحصربه‌فرد می‌کند این است که با افزونه‌های صفحه‌ساز مانند Elementor عالی کار می‌کند، به این معنی که به راحتی می‌توانید با یک رابط کشیدن و رها کردن، یک طرح‌بندی منحصربه‌فرد برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

سفارشی سازی قالب نیز آسان است و می توانید رنگ ها، فونت ها را تغییر دهید، لوگوی خود را اضافه کنید و غیره. فراموش نکنید که با استفاده از افزونه Elementor Page Builder می توانید عناصر مختلف را نیز سفارشی کنید، بنابراین گزینه های سفارشی سازی این تم بسیار زیاد است.

تم Astra همچنین سئوی دوستانه، ترجمه و دسترسی آماده است. علاوه بر تمام ویژگی های فوق، تم Astra از منوهای بزرگ و هدرهای شفاف zhaket.com نیز پشتیبانی می کند.


8. شکل چادر باز

یکی دیگر از قالب های حرفه ای رایگان فروشگاه وردپرس، تم بسیار شیک فروشگاه باز است که برای همه چیز از رستوران گرفته تا فروشگاه های لوازم آرایشی مناسب است.

این قالب تجارت الکترونیک با مجموعه ای از قالب های از پیش ساخته شده ارائه می شود تا به شما کمک کند تا به سرعت طراحی خود را شروع کنید و راه های مختلف استفاده از آن را به شما نشان دهد. همچنین می توانید ظاهر فروشگاه خود را با سه قالب اصلی، هشت گزینه ویجت و پاورقی، مدیریت رنگ، چرخ فلک محصول و موارد دیگر سفارشی کنید.

در حالی که چیزی بیش از حد منحصر به فرد در مورد ظاهر و چیدمان این تم وجود ندارد، اما عمیقاً با WooCommerce ادغام شده است و ساخت فروشگاه آنلاین شما را آسان می کند.

به‌علاوه، با راه‌اندازی یک دقیقه‌ای و ویژگی‌های کامل سفارشی‌سازی زنده، اگر به دنبال یک موضوع مبتدی هستید، این یک انتخاب خوب است.

9. مطبوعات تولید قالب

GeneratePress یک تم فروشگاه وردپرس است که می تواند برای راه اندازی سریع هر فروشگاه آنلاین استفاده شود.

کد فشرده و سبک است، بنابراین سایت شما برای سرعت و عملکرد بهینه شده است. این موضوع jQuery را به نفع جاوا اسکریپت خالص حذف می کند تا کارها را سریعتر کند.

طراحی قالب همچنین تضمین می‌کند که صفحه‌ای که با آن ایجاد می‌کنید در دسترس خواهد بود، به این معنی که مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد.

تقریباً می توانید هر کاری را که می خواهید با این الگو انجام دهید، از جمله ایجاد تغییرات در رنگ ها، تایپوگرافی و ویژگی های مختلف…

10. قالب Vantage

دوم، ما Vantage Theme را داریم، یک تم ویترین زیبا و پر ویژگی که توسط SiteOrigin توسعه یافته است.

صفحه اصلی با یک نوار لغزنده با عرض کامل، نمادهای زیبا و متن هدر پررنگ به نظر می رسد. برای یک مدل رایگان، Vantage عملکردهای زیادی را ارائه می دهد - از جمله برخی از ویژگی هایی که معمولاً در مدل های پریمیوم یافت می شوند.

با استفاده از صفحه ساز کشیدن و رها کردن، می توانید اسلایدرهای تصویر را با استفاده از متا اسلایدرها و طرح بندی های خود ایجاد کنید. شما همچنین می توانید محصولات را در وب سایت خود با WooCommerce بفروشید.

به دلیل ادغام نزدیک با صفحه ساز، شما آزادی کامل دارید که وب سایت خود را متعلق به خود کنید، به این معنی که می توان از آن در بسیاری از انواع وب سایت ها استفاده کرد.

11. قالب Woostify

بسیاری از قالب‌های وردپرس با این وعده به شما کمک می‌کنند تا یک وب‌سایت بسازید. با این حال، گاهی اوقات لازم است زمان بیشتری را برای بهبود طراحی صرف کنید، به خصوص اگر یک وب سایت فروشگاهی دارید. خوشبختانه قالب Vootsifi ویژگی های زیادی دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند.

برای روشن بودن، مدل Wootsify می‌تواند زمان راه‌اندازی سریع‌تری را ارائه دهد. این شامل یک فرآیند نصب ساده، گزینه‌های سفارشی‌سازی تقریباً بی‌پایان، و چندین نسخه نمایشی با ادغام با افزونه Elementor Page Builder است. با این حال، اگر سایت شما نیازهای منحصر به فردی دارد، این موضوع واقعا شروع به درخشش می کند.

بهترین بخش تم Wootsify مجموعه لینک ها و فیلترهایی است که ارائه می دهد. اگرچه برای استفاده از آن قطعاً به دانش برنامه نویسی نیاز دارید، این قطعه کد وردپرس به شما امکان می دهد تقریباً هر عملکردی را در وب سایت خود پیاده سازی کنید.

12. زمان گوتن شاپ

اگر به یک وب سایت ساده برای بوتیک آنلاین خود نیاز دارید و به دنبال یک قالب فروشگاهی وردپرس ساده و رایگان هستید، Gutenshop می تواند به شما کمک کند. ظاهر تمیز و مینیمال نقطه شروع محکمی برای ساخت فروشگاه شما است.

این قالب فروشگاهی رایگان توسط WooCommerce طراحی شده است و دارای صفحه ساز داخلی است که ساخت فروشگاه را برای مبتدیان آسان می کند. همچنین یک فروشگاه تک صفحه ای، صفحات پرداخت و سبد خرید و یک وبلاگ را ارائه می دهد. ظاهر لخت و ساده است، که اگر به دنبال رویکرد مینیمالیستی هستید، می تواند ایده آل باشد.

در حالی که تم GutenShop غنی ترین گزینه در این لیست نیست، اگر به دنبال یک تم بی دردسر برای نمایش فروشگاه آنلاین یا محصولات فروشگاه خود هستید، ممکن است این همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. اگر به دنبال ویژگی های بیشتر هستید، نسخه پریمیوم شامل پشتیبانی اضافی، سبک های تم اضافی، سازگاری با عناصر و موارد دیگر است. با با