سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین



شعار اصلی این برند افزایش اعتماد به نفس است! در واقع، این کرم پودر از استی لادر به شما این ایده را می دهد که به چه معناست رنگ پوست خود را با از بین بردن عیوب پوست یکدست کنید و رنگ پوست خود را یکدست کنید.

تاپ کوت این محصول تا 24 ساعت ماندگاری دارد و به هیچ وجه پوسته پوسته، کیک و اکسیده نمی شود و تا آخر روز مانند ساعت اولی که آن را زدم روی پوست شما می ماند.

سایر ویژگی های کرم پودر Estee Lauder:

کرم پودر استی لودر فاقد مواد مضر مانند گلوتن، پارابن، الکل، چربی و روغن می باشد، شما می توانید مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول را در سایت بخوانید.

همانطور که می دانید کرم پودر استی لودر برای افرادی با پوست های چرب و مختلط مناسب است. این محصول در حالی که روی پوست شما است، ترشح چربی در پوست را کنترل کرده و از تولید چربی اضافی پوست و ایجاد آکنه جلوگیری می کند. و سوراخ را باز کنید.

ویژگی بعدی این محصول شگفت انگیز برای افرادی است که پوست تیره دارند و اکثر آنها این مشکل را دارند.

اکثر افراد پس از استفاده از کرم پودر، پوست آنها خاکستری و کدر می شود و با رنگ پوست اصلی آنها همخوانی ندارد.

اما کرم پودر استی لودر این مشکل را حل کرده است، فقط کافی است رنگ مورد علاقه خود را نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید، خواهید دید که به هیچ وجه سایه خاکستری نخواهید داشت.

نحوه استفاده از کرم پودر استی لودر:

درست مانند مک، کرم پودر استی لادر دارای پوشش داخلی است (با کلیک بر روی لینک می توانید خواص کرم پودر مک را یاد بگیرید) که به این معنی است که می توانید میزان پوشش را با افزایش یا کاهش کرم تغییر دهید. .

برای زدن این کرم پودر روی پوست می توانید از انگشت، اسفنج و برس مخصوص استفاده کنید. برای آشنایی با مدل های مختلف برس، به وب سایت Sephora من مراجعه کنید و کاربردهای مختلف برس های کرم و برس های پودری را کشف کنید.

برای بهترین پوشش کرم فونداسیون استی لودر، حتما لایه به لایه کرم اضافه کنید تا پوشش مورد نظرتان را به دست آورید.

نحوه پیدا کردن رنگ پوست برای کرم پودر استی لادر:

آندرتون سرد - ج:

برای اینکه بفهمید این چرخش مناسب است یا نه، باید به این دو نکته توجه کنید. افرادی که پوستی شاداب دارند، افرادی با رنگ پوست صورتی و هلویی بدون آرایش، وقتی زیر آفتاب می نشینند پوستشان سریع می سوزد.

آندرتون طبیعی - n:

این نوع پوست کاملاً خنثی است، یعنی رنگ زرد یا صورتی ندارند.

اندرتن بانو - w:

افراد این نوع بدون آرایش، پوست زرد و زیتونی دارند، باید از کرم های w برای این نوع پوست استفاده کنند.

در آخر اگر پوست چرب دارید و کرم غیر طبیعی می خواهید باید بگویم کرم پودر استی لودر گزینه بسیار خوبی است.

درباره برند استی لادر

شما لندن هستید

برندهایی با ترکیبات و قوت های مختلف نقش فعالی در دنیای لوازم آرایشی امروزی دارند و استی لادر چهارمین تولیدکننده لوازم آرایشی با نام تجاری است.

ESTEE LAUDER یک برند آمریکایی با کارایی بالا است که طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایشی را در بازار جهانی تولید و توزیع می کند.

ESTEE LAUDER در سال 1946 توسط زوج آمریکایی جوزف لادر و همسرش ژوزفین استی منزر تاسیس شد و برندی شامل هر دو نام بود. استی لادر در ابتدای فعالیت خود تنها چهار محصول از جمله کرم و لوسیون را روانه بازار کرد اما به مرور زمان به حدی گسترش یافت که امروزه در نقاط مختلف دنیا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

این شرکت طی سالیان متمادی محصولات آرایشی و بهداشتی، عطریات، محصولات مراقبت از پوست و مو و سایر محصولات بهداشتی با کیفیت را در گستره محصولات خود به ثبت رسانده است. کرم پودر استی لادر یکی از مهمترین محصولات این شرکت می باشد. دفتر مرکزی استی لادر در نیویورک قرار دارد و سهام آن در بازار بورس این شهر معامله می شود.

از ابتدای تولد ESTEE LAUDER تا به امروز، پیشرفت ها و گسترش های مختلف را ادامه داده و برندهای فرعی زیادی را به بازار جهانی معرفی کرده است.

گفته می شود این شرکت در بین بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی در جایگاه چهارم قرار دارد. ESTEE LAUDER با ادعای اینکه یک رهبر جهانی در زیبایی است، می خواهد با تولید محصولات زیبا، مشتریان را خشنود کند.

Estee Lauder با خط تولید متنوع که شامل بیش از 25 برند پیشرو در بازارهای نزدیک به 150 کشور در سراسر جهان است، ادعا می کند که تنها شرکتی است که به ایجاد رایحه های دلپذیر در آرایش، پوست، مراقبت از مو و عطرسازی اختصاص دارد. در واقع این گفته کاملا درست بوده و تاییدی بر موفقیت و کیفیت محصولات تولید شده در این مجموعه می باشد.

در ابتدای کار خانم ESTEE LAUDER برای نشان دادن کیفیت محصول باید آن را رایگان در اختیار مشتری قرار می داد اما در سال های بعد کار این شرکت ها و نشان دادن کیفیت محصول پرداخت شد. توسعه فروش در آن سال های اولیه قابل توجه بود.

شاید اولین محصول مهم ESTEE LAUDER، کرم «هس شعبانم جوانی» در سال های بعد به لطف زیربرند «آرامیس» دنیای عطرهای مردانه را تغییر دهد.

ادامه پست: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استی-لادر-دابل-ور-estee-lauder/