سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آنلاین


یک سایت وردپرس ژاکت ساده می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. دلایلی مانند خطاهای سرور، خطاهای میزبانی و دامنه، تنظیمات اشتباه و غیره.

هر یک از این دلایل را می توان به روش های مختلفی حل کرد. در زیر به چند علت مهم این مشکل و راه حل آن می پردازیم.

خطای اتصال پایگاه داده

اتصال به پایگاه داده باید به درستی ایجاد شود. برای بررسی این موضوع به مسیر زیر رفته و مشخصات دیتابیس خود را در این قسمت مشاهده کنید.

سی پنل – HTML Umum – wp –config.php

اکنون مطمئن شوید که نام پایگاه داده، نام کاربری پایگاه داده و رمز عبور به طور تصادفی تغییر نکرده باشد. هنگامی که به داشبورد دسترسی پیدا می کنید، مطمئن شوید که پایگاه داده وب سایت شما حذف نشده است.

مشکلات هاست و دامنه

یکی دیگر از دلایل آپلود نشدن سایت وردپرس، مشکلات هاست و دامنه است. تاریخ انقضای هاست و دامنه خود را بررسی کنید. اگر این تاریخ گذشته است، لطفا با شرکتی که هاست خود را از آن خریداری کرده اید تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم انجام شود. تمدید زمان دامنه و هاست مشکل را حل می کند.

خطای سرور داخلی

اگر با خطای سرور داخلی مواجه شدید، به CPanel - File Manager - Public HTML - htaccess بروید. اکنون فایل آپدیت شده و کاملتر htaccess را دانلود کرده و نام فایل htaccess قبلی خود را تغییر دهید. htaccess جدیدی را که دانلود کرده اید آپلود کنید و htaccess قبلی را که تغییر نام داده اید حذف کنید.

خطا در کد وردپرس، چرا سایت وردپرس بارگذاری نمی شود

ممکن است سایت به دلیل اشتباهات کد به درستی بارگیری نشود. بنابراین باید تغییراتی در کدنویسی در سایت وردپرس خود ایجاد کنید. البته، می‌توانید با اضافه کردن یک افزونه وردپرس سازگار به جای آن، از دردسر تغییر عملکرد نجات پیدا کنید. می توانید از افزونه توابع سفارشی من برای تغییر فایل Functions.php استفاده کنید.

محدودیت مجوز حافظه PHP

تنظیمات محدودیت حافظه PHP می تواند باعث شود صفحات وردپرس بارگذاری نشوند. برای افزایش محدودیت حافظه PHP به CPanel - File Management - Public HTML - WP Content رفته و کد مناسب را در پوشه Config.php وارد کنید. شاید این تغییرات مشکل لود نشدن سایت وردپرس را حل کند.

حداکثر زمان اجرای PHP

برای حل این مشکل باید زمان آپ تایم سایت را افزایش دهید. پس به CPanel - File Management - Public HTML - WP Content رفته و کد مربوطه را در فایل htaccess وارد کنید. این کد می تواند set_time_limit (300) باشد. بودن

راه اندازی پیوند ثابت

یک پیوند ثابت نادرست می تواند هنگام آپلود سایت وردپرس شما مشکل ایجاد کند. برای حل این مشکل وارد پنل مدیریت وردپرس شوید. حالا به قسمت تنظیمات پیوند ثابت بروید و روی نام پست کلیک کنید. سپس دکمه Save Changes را انتخاب کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

کد سایت بد یکی از دلایل لود نشدن سایت وردپرس شماست

کد صفحه نادرست وردپرس باعث ایجاد مشکل در هنگام آپلود صفحه افزونه وردپرس می شود. دلیل این مشکل ممکن است استفاده از تم ها یا افزونه های نامناسبی باشد که کدهای شکسته را به وب سایت شما اضافه می کنند. برای حل این مشکل می توانید قالب فعلی سایت را غیرفعال کنید و قالب پیش فرض وردپرس را فعال کنید.

علاوه بر این، می توانید تمام افزونه ها و افزونه های وردپرس را به طور کامل غیرفعال کنید. حالا هر افزونه را یکی یکی فعال کنید و همزمان عملکرد سایت را زیر نظر بگیرید. به این ترتیب، می‌توانید افزونه‌ای را که باعث ایجاد مشکل شده است، پیدا کرده و آن را حذف کنید. اگر به آن افزونه نیاز دارید، نسخه ایمن و با کیفیت بالاتر را دانلود کنید.

نسخه قدیمی درست است

یکی دیگر از دلایل لود نشدن سایت وردپرس استفاده از نسخه های قدیمی و به روز وردپرس است. بنابراین برای حل این مشکل باید آخرین نسخه وردپرس را دانلود و نصب کنید. ممکن است لازم باشد برخی از افزونه های وردپرس را با به روز رسانی وردپرس به روز کنید، که شما نیز باید این کار را انجام دهید.

پلاگین ها و افزونه های قدیمی، دلیل بارگذاری نشدن سایت وردپرس

اگر تمام دلایل کار نکردن سایت وردپرس و حل نشدن مشکل را بررسی کردید، افزونه ها و افزونه ها را به روز کنید. مشکل شما در این زمینه با استفاده از افزونه های به روز و جدید قابل حل است.